Tuesday, November 1, 2016

asalnya

Assalamu'alaikum....hai

Pada asalnya aku create lagi satu blog saja-saja nak cerita tentang hidup lepas kahwin...huhu tapi sampai dah ada anak pun tak tertulis jugak. Akhirnya jadi blog lain hahaha..

Sejujurnya...tempat aku share tentang shaklee. Minat yang mulanya hanya kerana satu produk je. Jemput ke blog aku ye di sini.

Terima kasih sudi baca :)

Friday, December 26, 2014

SUSU KAMBING WILDAN

Assalamu'alaikum...hai

Kepada yang berminat


Khasiat dan kelebihan







 gambar dari google


 SMS / WHATSAPP  017-2494745

 Terima kasih :)


Tuesday, December 23, 2014

testimoni susu kambing wildan

Assalamu'alaikum...hai

Hari ni aku nak kongsi dengan korang tentang susu kambing wildan.

Aku minum susu ni sebab nak banyakkan susu badan. Masa anak pertama aku tak dapat nak breastfeed sebab susu takde, macam-macam kaedah dah aku cuba paling banyak pun hanya dapat 5ml je.

Untuk anak kedua ni aku memang harap boleh breastfeed, jadi setelah diperkenalkan dan mencuba semasa usia kandungan 8 bulan, alhamdulillah ada walaupun tak banyak. tapi bila dah minum setiap hari, boleh nampak perubahan makin lama makin banyak, walaupun breastfeed + susu formula sekurang-kurangnya kali ni aku berjaya kalau nak dibandingkan dengan dulu alhamdulillah syukur.

Harganya pun berpatutan tak lah mahal sangat satu kotak RM50, untuk sebulan RM100 sahaja. Kira ok lah tu.
Pada aku makanan tambahan tak kira la apa pun mahal ke murah, sebenarnya ikut kesesuaian diri kita jugak. Konon si A boleh makan C tapi si B tak boleh makan C, macam tu la.

Okey la, kalau ada sesiapa yang berminat nak cuba boleh sms / whatsapp aku ye.

Terima kasih sudi baca :)

Sunday, June 9, 2013

Hantaran

Assalamu'alaikum...hai

Hantaran anak saudara aku bersama cik dayang-dayang



Rasa macam skill menulis panjang-panjang dah tumpul. Macam dah kurang idea...Yelah..dah lama tak menulis apa-apa kat sini.

Thursday, December 13, 2012

Ukur baju......

Assalamu'alaikum....hai

" Ukur baju kat badan sendiri jangan ukur kat badan orang lain sebab dah tentu-tentunya saiz tak sama kan..?kan?kan? Kalau sama saiz, corak, bunga dan sebagainya pun, material kain tetap tak sama."

Selalu cakap dan mengeluh takde duit tapi sentiasa berbelanja mewah macam orang yang sentiasa ada duit. Jangan ikut orang lain sebab kemampuan tak sama.

Bukan pasal ukur baju nak buat baju baru, takde maknanya, pakai je baju yang ada selagi boleh. Kalau nak nampak baru tambah manik-manik jadilah baru kan..? Jangan membazir.

Jadi untuk bakal-bakal pengantin, berbelanja atau buat apa saja untuk majlis kahwin kamu setakat yang kamu mampu. Tak perlu nak ikut orang lain punya majlis yang mewah-mewah kalau akhirnya akan menyusahkan diri sendiri.

Untuk semua yang sudi baca, buat sesuatu ikut kemampuan tak kira dari segi apa sekalipun.

Okey..babai