Thursday, March 17, 2011

79 hari - Langsir

Assalamu'alaikum....hai

Hari tu aku ada beli langsir untuk day curtain, aku beli jenis tab top yang ada butang tu je sebab disebalik tabir je tempatnya

 

Masalahnya sekarang aku dah tersalah beli langsir tu takde butang...

 

Rumah aku punya tempat gantung langsir bukan macam style sekarang yang kayu tu yang boleh tanggalkan tu...hadoi la...

 

Dah jadi satu kerja pulak nak menjahit butang, semalam baru jahit 3 butang malam ni baru sambung semula...padan muka siapa suruh tak tengok betul-betul...hu3

Langsir untuk pintu bilik pun aku tak beli lagi...macam nak mintak sposor je gaya..sejak ada orang sponsor ni kepala takde fikir lain nak minta sponsor saja..ahakks :p

Gambar semua ihsan google

No comments: