Tuesday, March 15, 2011

81 hari - Beg kertas dan bunga telur

Assalamu'alaikum....hai

Beg kertas dan bunga telur ditaja (ayat tak boleh blah) oleh akak ipar dan adik aku. Sangat suka tapi..(eh2 ada tapi pulak...) macam-macam warna ada sebab tak cukup katanya. Tapi diaorang bijak, suruh abah aku yang telefon bagitau, kalau aku tak puas hati tak boleh nak marah sebab cakap dengan abah aku mana boleh marah-marah nanti derhaka pulakkan..? pandai korang kan...apa sengih-sengih..?

Mula-mula rasa macam sedih jugak, kalau boleh aku nak seragamkan satu warna je...tapi bila fikir semula, bertuah apa orang dah belikan, ada orang nak tolong tak payah susah-susah nak pergi cari...oleh itu kena hargai sebaiknya. Daripada ada tema sekarang dah takde tema...ha3..apa-apa jelah.
Bila diaorang dah belikan tu maksudnya bunga telur tak approve untuk diy, jadi sendiri faham jela ye...

Minggu ni baru aku balik tengok barang-barang tu, harap warna tu tak lari sangat lebih kurang ok la kot hu3...dan nak beli mana-mana yang kurang.
Ikutlah macammana pun, aku dah malas nak bising-bising tak kena warna ke apa...sekarang aku dah tak kisah, aku terima dan redha je :)

6 comments:

~ NANA ~ said...

takpe...kire bersyukur dah tu ade org nk sponsor...hehe

iedaNoor said...

betul tu..mula2 sentap gak tapi tak kisahlah apapun :)

malynd_anggun said...

seronoknye ade yg sponsor...
sape nk sponsor i??? *sila angkat tgn!!*..hehe

syuhaidah said...

bestnye...at least ade gak nk tolong ringan beban...harap2 nnt wed sy ade la rezeki org nk tlg sponsor...haha..nk jgk ;)

syuhaidah said...

i follow ur dear..;)

iedaNoor said...

malynd - seronok...dh kurg skit benda nk pikir :)
syuhaidah - insyaAllah mesti ada yg nk sponsor nnt :) dh follow u 2