Friday, March 11, 2011

85 hari - DIY bunga mangar

Assalamu'alaikum...hai

Dulu saja cuba-cuba buat bunga manggar ni, alkisah yang boleh teruja nak buat tu gara-gara tengok kat web kak shaja, lepas tu jumpa kat blog xora pulak, lepas tu lagi jumpa kat blog bunga kristal.



Yang aku dah siapkan sekarang ni, macam yang bunga kristal buat sebab lebih mudah, beli daun lilit lilit lilit kat dawai dah siap. Nanti-nanti nak buat jugak macam kak shaja dan xora, itupun kalau dos rajin berlebihan ye...boleh campur-campur macam xora buat, dia campurkan dengan bunga manggar tradisional.

Selamat menDIY semua..!!! :)

No comments: