Saturday, March 5, 2011

91 hari - Perihal kad kahwin

Assalamu'alaikum....hai

Sabtu lepas aku dan che' E dah pergi uruskan mengenai kad kahwin, tapi masih tiada apa-apa berita sehingga hari ni, aku rasa macam dah lama sebab kitaorang tak mintak design yang pelik-pelik pun semuanya ikut apa yang ada je....tapi takpe kita tunggu sampai isnin depan, kalau diam je harus aku telefon tanya apa perkembangan.

Noted : Bila makin hampir ni makin berdebar pulak walaupun 3 bulan lagi....bersediakah aku..? Urrmmm...bersedia atau tidak..? Bolos saja dinding ituuuuu :p sempat lagi nak main-main ahakk..

No comments: