Thursday, March 10, 2011

Alkisah kad kahwin #2

Assalamu'alaikum....hai

Maaflah kalau korang bosan baca ye.., minggu ni memang aku sibuk pasal kad kahwin. Pasal kad kahwin 2 3 hari lepas yang ada sedikit masalah tu...

Eheheh...kemungkinan BESAR tak buat kad dengan diaorang. Kitaorang disarankan oleh bakal papa mertua aku untuk tengok kat satu tempat ni sebab dia ada berkenan dengan satu kad.

Makanya hari sabtu ni nak pergi tengok, kalau semuanya ok memang kitaorang buat kat situ je.
Kita tengok la pulak macammana ye...

2 comments:

~ NANA ~ said...

i pon baru nak g buat sabtu ni...ngeee~

iedaNoor said...

hope nana dapat vendor yg bagus ye..goodluck :)