Tuesday, August 23, 2011

Review #8 - Pelamin dan bilik

Assalamu'alaikum....hai

Pelamin dan bilik tidur Cindai Klasik yang buat, kami ambil pakej complete, senang. Sila jamu mata :)


Sebenarnya pelamin yang kami pilih pelamin pagola tapi disebabkan ada sedikit masalah terpaksa tukar dan alhamdulillah...pelamin ni mendapat perhatian juga pujian, bukan nak bangga ke apa cuma nak cakap kalau apa yang kita nak tak dapat tu redha je insyaAllah mesti ada yang lebih baik untuk kita ;)


Ni bilik pulak tapi takde gambar penuh, ni je yang ok...kira ok la kan...

7 comments:

anaztasias nora aira said...

betul2 kena sentiasa bersedia :)

Cik Lijah said...

btul3....kena berlapang dada hal nikah kahwin ni...insyaallah dpt yg lebey baik....

dan saya mmg suka sgt2 pelami awk tuu.....!!

K.I.N.A said...

cantik pelaminnye..simple + traditional gitu..

tqahmisdar said...

simple ..tp tetap nmpak cantik.. =)

iedaNoor said...

terima kasih semua ;)

miss puteri said...

suke tradisional nie. cantik....

ni@ @in said...

cantik pelamin tu:)