Friday, December 26, 2014

SUSU KAMBING WILDAN

Assalamu'alaikum...hai

Kepada yang berminat


Khasiat dan kelebihan







 gambar dari google


 SMS / WHATSAPP  017-2494745

 Terima kasih :)


Tuesday, December 23, 2014

testimoni susu kambing wildan

Assalamu'alaikum...hai

Hari ni aku nak kongsi dengan korang tentang susu kambing wildan.

Aku minum susu ni sebab nak banyakkan susu badan. Masa anak pertama aku tak dapat nak breastfeed sebab susu takde, macam-macam kaedah dah aku cuba paling banyak pun hanya dapat 5ml je.

Untuk anak kedua ni aku memang harap boleh breastfeed, jadi setelah diperkenalkan dan mencuba semasa usia kandungan 8 bulan, alhamdulillah ada walaupun tak banyak. tapi bila dah minum setiap hari, boleh nampak perubahan makin lama makin banyak, walaupun breastfeed + susu formula sekurang-kurangnya kali ni aku berjaya kalau nak dibandingkan dengan dulu alhamdulillah syukur.

Harganya pun berpatutan tak lah mahal sangat satu kotak RM50, untuk sebulan RM100 sahaja. Kira ok lah tu.
Pada aku makanan tambahan tak kira la apa pun mahal ke murah, sebenarnya ikut kesesuaian diri kita jugak. Konon si A boleh makan C tapi si B tak boleh makan C, macam tu la.

Okey la, kalau ada sesiapa yang berminat nak cuba boleh sms / whatsapp aku ye.

Terima kasih sudi baca :)